کد خبر : 2170
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

امام (ره) از ابتدا در فکر ایجاد حکومت اسلامی بود/ رهبری پا جای پای امام راحل گذاشته اند

امام (ره) از ابتدا در فکر ایجاد حکومت اسلامی بود/ رهبری پا جای پای امام راحل گذاشته اند

شاگرد امام‌خمینی(ره) در گفتگو با «حوزه»: ?اولین آشنایی من با حضرت امام قدس سره قبل از شروع نهضت بود و از زمان آقای بروجردی(ره)، امام را می‌شناختم. امام(ره) یک جهات خاصی داشت و تو دل برو بود. چه از لحاظ چهره چه بیان و جمالش همه و همه آقا روح‌الله تو بغل برو بود. ?

شاگرد امام‌خمینی(ره) در گفتگو با «حوزه»:

?اولین آشنایی من با حضرت امام قدس سره قبل از شروع نهضت بود و از زمان آقای بروجردی(ره)، امام را می‌شناختم. امام(ره) یک جهات خاصی داشت و تو دل برو بود. چه از لحاظ چهره چه بیان و جمالش همه و همه آقا روح‌الله تو بغل برو بود.

? امام راحل از همان اول به فکر حکومت اسلامی بودند اما اکثراً آن را محال می‌دانستند و می‌گفتند چطور می‌شود این حکومت ۲۵۰۰ ساله را از بین ببریم و یک حکومت الهی و اسلامی ایجاد کنیم، احدی این فکر را نمی‌کرد الا شخص امام(ره) که در فکر این کار بود.

?آدمی باید خیلی نادان باشد که بعد از چهل سال از آن رفتار و توطئه استکبار بازهم بیاید بگوید که با آمریکا مذاکره کنیم! این بر خلاف صریح قرآن است که آن را نهی کرده است.

?مقام معظم رهبری هم فرمودند «به این مذاکرات خوشبین نیستم». این آقایان که میگویند نظر رهبری بوده، می‌خواهند مردم را سرگرم بازی‌های سیاسی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.