کد خبر : 2453
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

معرفی کتاب” امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از تولد تا بعد از ظهور”

معرفی کتاب” امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از تولد تا بعد از ظهور”

 کتاب امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از تولد تا بعد از ظهور، ترجمه کتاب الامام المهدی من المهد الی الظهور اثر سید محمدکاظم قزوینی است. این کتاب به نقل روایات اهل‌بیت(علیهم السلام) حول محور مهدویت پرداخته است. در ابتدای کتاب به طور مختصری به معرفی امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) پرداخته شده و پس از آن بشارت های قرآن، پیامبر و

 کتاب امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از تولد تا بعد از ظهور، ترجمه کتاب الامام المهدی من المهد الی الظهور اثر سید محمدکاظم قزوینی است.

این کتاب به نقل روایات اهل‌بیت(علیهم السلام) حول محور مهدویت پرداخته است. در ابتدای کتاب به طور مختصری به معرفی امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) پرداخته شده و پس از آن بشارت های قرآن، پیامبر و امامان(علیهم‌السلام) در مورد آن حضرت آورده شده است. سپس از میلاد امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) تا بعد از ظهور ایشان به بررسی مسائل گوناگون پرداخته است. مسائلی از قبیل : مادر حضرت، نحوه تولد ایشان، کسانی که حضرت را دیده اند، شهادت پدر و جانشینی حضرت، مسئله جعفر عموی حضرت، نمایندگان خاص ایشان در دوران غیبت صغری، مدعیان دروغین، کسانی که در غیبت صغری و در غیبت کبری به زیارت حضرت نائل شده اند، علائم ظهور و مطالب مربوط به دوران ظهور و حکومت حضرت. در پایان نیز بخش مختصری مربوط به رجعت و آیات و روایات دال بر این مسئله آورده شده است. این کتاب در هر موضوع به طور اجمالی برخی از روایات مربوطه را نقل کرده است و به شرح این روایات پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.