کد خبر : 6069
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۸

معرفی کتاب ” بر بلندای حلب “

معرفی کتاب ” بر بلندای حلب “

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر  دارالشهدای تهران ? #شنبه_های_کتاب ناشر:شهید کاظمی نویسنده:زهرا قربانی|قاسم قاسمی روایتی از مقاومت نیروهای ارتش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران مقابل داعش خاطرات قاسم قاسمی، رزمنده ارتش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران که در دومین گروه اعزامی ارتش، در اسفندماه سال ۱۳۹۴، به عنوان نیروی مستشاری عازم سوریه شد و پس از استقرار در

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر  دارالشهدای تهران


? #شنبه_های_کتاب

ناشر:شهید کاظمی

نویسنده:زهرا قربانی|قاسم قاسمی

روایتی از مقاومت نیروهای ارتش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران مقابل داعش

خاطرات قاسم قاسمی، رزمنده ارتش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران که در دومین گروه اعزامی ارتش، در اسفندماه سال ۱۳۹۴، به عنوان نیروی مستشاری عازم سوریه شد و پس از استقرار در دمشق، به خلصه اعزام شد و در گردان حضرت قمر بنی هاشم (ع) ماموریت خود را آغاز کرد.
پس از آنکه نیروهای تکفیری از حضور تکاوران ارتش در جنوب حلب مطلع شدند، در ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ همراه با ادوات سنگین و نیروی انسانی بسیار به مواضع مورد هدایت ارتش ایران، در سوریه حمله کردند.
در این عملیات وسیع که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ ها به جنوب حلب انجام داده بودند، تکاوران ایران دلاورانه ایستادگی کردند و سرانجام، این مقاومت منجر به شکست و عقب نشینی تکفیری ‌ها شد.
شرح خاطرات قاسم قاسمی، از قبل اعزام تا روزی که به خاک ایران باز می ‌گردد و همچنین خاطرات شهدای ارتش و شرح عملیات ‌ها، در این کتاب به نگارش درآمده است.

سفارش از طریق پیام رسان ایتا zolfaghar_abouzar @

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.