کد خبر : 4579
تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳

آیت الله کعبی در مراسم گرامیداشت حادثه ۶ تیر: بی برنامه بودن دولت در حل مشکلات/مجلس برای جهش تولید اقدام کند.

آیت الله کعبی در  مراسم گرامیداشت حادثه ۶ تیر: بی برنامه بودن دولت در حل مشکلات/مجلس برای جهش تولید اقدام کند.

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر دارالشهدای تهران ،آیت‌الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، هم‌زمان با سالروز حادثه ۶ تیر و ترور نافرجام رهبر انقلاب در مسجد جامع ابوذر به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بر اساس سنت الهی پیروزی از آن مکتب حیات‌بخش اسلام و امت اسلامی است. وی افزود: خداوند

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر دارالشهدای تهران ،آیت‌الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، هم‌زمان با سالروز حادثه ۶ تیر و ترور نافرجام رهبر انقلاب در مسجد جامع ابوذر به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بر اساس سنت الهی پیروزی از آن مکتب حیات‌بخش اسلام و امت اسلامی است.

وی افزود: خداوند می‌فرماید دشمنان اسلام و بشریت دست‌به‌دست یکدیگر می‌دهند و ظرفیت و قدرت خود را تکمیل می‌کنند تا اسلام را شکست دهند اما نمی‌توانند؛ زیرا دین الهی نورالله بوده و این نور با توطئه و بدخواهی بدخواهان خاموش نمی‌شود.

آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بازتولید اسلام رسول‌الله(ص) بر پایه مکتب اهل‌بیت(ع) است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نورالله است که در این سرزمین می‌درخشد و این نور الهی با توطئه مستکبران و منافقان خاموش نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گذشته را چراغ راه آینده دانست و اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی غاصب و منافقان صدها بار شکست توطئه‌های‌شان را تجربه کردند و ملت ایران با عنایات و امداد غیبی پروردگار شاهد صدها پیروزی بودند؛ بسیاری از تهدیدهای دشمن به فرصت‌های نابی برای انقلاب تبدیل شد و انقلاب را پیش برد.

۶#_تیر_یوم_الله_است وی به حادثه ۶تیر اشاره کرد و این روز را ایام‌الله خواند و ابراز کرد: ۶ تیر از الطاف خفیه الهی برای حفظ و تداوم انقلاب بود، اگر حادثه ۶ تیر مسجد جامع ابوذر رخ نمی‌داد قطعاً رهبر انقلاب در جلسه حزب جمهوری شرکت می‌کردند و به شهادت می‌رسیدند اما پروردگار اراده کرد جان معظم له را حفظ کند.

آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه امت اسلامی می‌توانند به یاری پروردگار تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کنند، ادامه داد: دشمنان افراد احمقی هستند که مدام مرتکب خطا و اشتباه می‌شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه روحانیت هرگز نباید سنگر مسجد را ترک کند و آن را خالی بگذارد، عنوان کرد: امروز حدود ۳ هزار مسجد در سراسر کشور وجود دارد که ۴۵ درصد آن روحانی مسجد ندارد بر این اساس می‌طلبد جوانانی که می‌توانند طلبه شوند وارد حوزه‌های علمیه شوند و با فعالیت‌های عبادی و فرهنگی سنگر مساجد را حفظ کنند.

وی گفت: دشمن علاوه بر ترور فیزیکی شخصیت‌ها دست به تخریب چهره‌ها نیز می‌زند برای مثال تخریب و تضعیف وجهه روحانیت، بزرگنمایی مشکلات، ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت و .. از جمله تخریب‌هایی است که دشمن انجام می‌دهد.

#منافقان_و_مفسدان اقتصادی هر چه سریع تر شناسایی و مفتضح شوند

آیت‌الله کعبی بازخوانی حادثه ۶ تیر را در معرفی بهتر و دقیق‌تر شبکه نفوذ لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منافقان، سلطنت‌طلبان و وهابیت با همراهی آمریکا هر لحظه آماده ضربه زدن به انقلاب بوده و هستند و حادثه ۶ تیر و کودتای نوژه شاهد این مدعی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری آمریکا را مظهر تروریسم دولتی، اقتصادی و فرهنگی معرفی و بیان کرد: لازم است شبکه سازان ضدانقلاب، مفسدان اقتصادی، اخلاقی و امنیتی، تضعیف‌کنندگان روحیه ملت به‌سرعت شناسایی و مفتضح شوند.

وی به اوضاع داخلی آمریکا اشاره و اظهار داشت: امروز شاهد سرنگونی نظام سرمایه‌داری و تضعیف آمریکای مستکبر هستیم. انقلاب اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل هر روز در حال ضعیف‌تر شدن هستند به حدی که آنان از ایران می‌ترسند ولی ایران ذره‌ای ترس از آمریکا و صهیونیست‌ها ندارد. امروز مرزهای راهبردی نظام انقلاب اسلامی در نوار غزه و کرانه باختری و در کل محور مقاومت گسترده شده است.

#مذاکره_با_آمریکا جنگ تمام عیار با ملت ایران

آیت‌الله کعبی بحث مذاکره با آمریکا را یک جنگ تمام‌عیار با ملت ایران بیان کرد و ادامه داد: کسانی که خواستار مذاکره با آمریکا بودند با وعده برجام گوش فلک را کر کرده بودند و مذاکره را راه‌حل رفع مشکلات می‌دانستند و می‌گفتند اگر مذاکره صورت بگیرد معجزه می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنان حتی مسائل داخلی کشور را نیز به مذاکره گره می‌زدند و می‌گفتند با برجام کل تحریم‌های پولی و غیره لغو و متوقف می‌شود، بعد از برجام تحریم‌ها که باقی ماند هیچ بلکه قطعنامه‌هایی نیز علیه ایران صادر شد. امروز سیاست‌های دشمن شکست‌خورده اما نه‌تنها این شکست را قبول نمی‌کنند حتی بعد از ترور شهید سلیمانی نیز به دنبال مذاکره هستند.

وی راه‌حل مشکلات کشور را در اجرای جهش تولید، تسهیل امر صادرات، اصلاح قوانین دست پاگیر تولید، شفافیت در تمام سطوح، طراحی اقتصاد بدون نفت و مبارزه با قاچاق کالا بیان و خاطرنشان کرد: امروز دولت هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات ندارد، بر این اساس مجلس شورای اسلامی باید سریع برنامه حل مشکلات اقتصادی را طراحی و با هماهنگی و تعامل به پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با رفع موانع و قوانین دست‌وپا گیر اقدام کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.