کد خبر : 10351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

برگزاری آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین محمودیان

برگزاری آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین محمودیان

آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین محمودیان با حضور اقشار مختلف مردم  و خانواده معزز شهدا برگزار خواهد شد. «زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست.»مقام معظم رهبری باسلام و درود به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا ی گرانقدر، بنا

آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین محمودیان با حضور اقشار مختلف مردم  و خانواده معزز شهدا برگزار خواهد شد.

«زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست.»مقام معظم رهبری

باسلام و درود به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا ی گرانقدر، بنا داریم به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین محمودیان با کسب اجازه از روح مطهر و حاضر و ناظر وی و خانواده محترم شهید و همچنین پیشکسوتان بسیج مسجد جامع ابوذر مراسم بزرگداشتی با بیان خاطرات این شهید عزیز برگزار کنیم .

این مراسم روز پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء ، با حضور خانواده محترم شهید و در مسجد جامع ابوذر برگزار خواهد شد.

 

لطفا با اطلاع رسانی به دوستان و همسنگران شهید و همچنین به نسل جوان سهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.