کد خبر : 8571
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

تعهد سرخ از حجره تا سنگر

تعهد سرخ از حجره تا سنگر

یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود ?حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمود زاده مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ گفت: این یادواره قرار است با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس

یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود

?حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمود زاده مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ گفت: این یادواره قرار است با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

?دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ در ادامه افزود: این یادواره، اولین یادواره‌ای است که در سطحی وسیع و با همکاری سپاه محمدرسول‌الله(ص) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران برگزار می‌شود.

?وی گفت: همچنین در این یادواره، از خانواده شهیدان حرم رضوی، شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی و همچنین از جانباز این حادثه غم انگیز، حجت‌الاسلام محسن پاکدامن تجلیل می شود.

?مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ، هدف از برگزاری این یادواره را انتقال اندیشه‌ی شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده معرفی کرد و گفت: روحانیت بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود(پس از نیروهای مسلح) به انقلاب تقدیم کرده است و در دستاوردهای دفاع مقدس نقش مهمی ایفا نموده اند.

?گفتنی است؛ حوزه های علمیه تا کنون قریب به ۴۰۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم نموده که قریب به ۳۰۰ شهید از این جمع نورانی، تهرانی هستند. متاسفانه هنوز پیکر ۹۲ شهید روحانی به آغوش خانواده‌هایشان بازنگشته و جاویدالاثر می باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.