کد خبر : 11817
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

جلسات قرآن کریم با موضوع نظام تربیت قرآنی

جلسات قرآن کریم با موضوع نظام تربیت قرآنی

شهۡرُ رَمَضَانَ ٱلَّذِیٓ أُنزِلَ فِیهِ ٱلۡقُرۡءَان جلسات قرآن کریم با موضوع نظام تربیت قرآنی باحضور جناب استاد سید محسن خدام حسینی ، هرشب ساعت ۲۲الی۲۴ در شبهای ماه مبارک رمضان برگزار می گردد       نام : سیدمحسن نام خانوادگی : خدام حسینی تاریخ تولد : ۱۳۳۶ سال انتخاب : ۱۳۷۷ برگزیده شده در

شهۡرُ رَمَضَانَ ٱلَّذِیٓ أُنزِلَ فِیهِ ٱلۡقُرۡءَان

جلسات قرآن کریم با موضوع نظام تربیت قرآنی باحضور جناب استاد سید محسن خدام حسینی ، هرشب ساعت ۲۲الی۲۴ در شبهای ماه مبارک رمضان برگزار می گردد

 

 

 

نام : سیدمحسن

نام خانوادگی : خدام حسینی

تاریخ تولد : ۱۳۳۶

سال انتخاب : ۱۳۷۷

برگزیده شده در حوزه : تبلیغ وترویج
منتخب دوره : پنجم

استاد سید محسن خدام حسینی در سال ۱۳۳۶ در ورامین دیده به جهان گشود. او که در خانواده‌ای روحانی به دنیا آمده بود، در ۵ سالگی به تهران آمده و مشغول به تحصیل شد. از همان کودکی با توجه به اینکه پدر و برادر بزرگش روحانی بودند، علاقه وافری به یادگیری قرآن و مسائل دینی داشت و از ۶ سالگی نزد برادر بزرگ خودآموزش قرآن را شروع کرد. با توجه به استعداد وافرش در آن زمینه مراحل بالاتر را نزد آقای مروت به صورت تخصصی آموخت.

استاد در سالهای ۱۳۵۳ و ۱۳۵۴ در مسابقات کشوری مقام اول و در سال ۱۳۵۳ در مسابقات بین‌المللی مالزی حائز رتبه شد. همچنین در سال ۱۳۶۰در اولین دوره مسابقات بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران رتبه اول را کسب کرد.

با توجه به علاقه شدید که به ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح کشور داشت، در سال ۱۳۶۱ مسؤولیت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی را پذیرفت و تا سال ۱۳۷۲ در این مسؤولیت منشأ خدمات فراوانی بود از جمله:

راه‌اندازی دفتر نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم

اعزام قاریان جمهوری اسلامی ایران به خارج از کشور

برگزاری دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم

راه‌اندازی کانون‌های قرآن کریم در سراسر کشور

همچنین ایشان در سال‌های گذشته به صورت مستمر جلسات هفتگی آموزش قرآن دایر نموده است و در همین جلسات قاریان زیادی که دارای رتبه‌های بین‌المللی و کشوری هستند تربیت شده‌اند.

استاد خدام حسینی هم‌اکنون در خدمت قرآن و قرآن‌دوستان است و همواره در امر تعلیم و آموزش قرآن فعالیت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.