کد خبر : 9818
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

مراسم نهمین یادواره گردان شهادت گرامیداشت شهید علی صفرخانی و شهدای عملیات کربلای یک

مراسم نهمین یادواره گردان شهادت گرامیداشت شهید علی صفرخانی و شهدای عملیات کربلای یک

مراسم نهمین یادواره گردان شهادت گرامیداشت شهید علی صفرخانی و شهدای عملیات کربلای یک با حضور سردار اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رضا شنگی شهردار منطقه، علمای منطقه، جمعی از همرزمان شهید و مدیران شهری منطقه، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور دارالشهدا

مراسم نهمین یادواره گردان شهادت گرامیداشت شهید علی صفرخانی و شهدای عملیات کربلای یک با حضور سردار اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رضا شنگی شهردار منطقه، علمای منطقه، جمعی از همرزمان شهید و مدیران شهری منطقه، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور دارالشهدا در مسجد جامع ابوذر برگزار شد

امام جماعت مسجد ابوذر: از برگزار کنندگان مراسم تشکر می کنم

حجت الاسلام مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر در مراسم نهمین یادواره گردان شهادت و گرامیداشت شهید علی صفرخانی و شهدای عملیات یک، گفت: از همت عزیزان برای بزرگداشت عزیزانمان، شهیدانمان و سروانمان به خصوص بسیجی شهید مسجد شهید صفرخانی تشکر می‌کنم.

روایت همرزم شهید صفرخانی از همرزم شهیدش:

به امام (ره) بگویید شهید صفرخانی دین خود را به انقلاب ادا کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مصطفی عبدالرضا از همرزمان شهید صفرخانی در این مراسم روایتی از روزهای جهاد و عملیات یک با این شهید، پرداخت.

وی گفت: شهید صفرخانی با اخلاق، باایمان، مدیر ، فرمانده و متواضع بود. شهید صفرخانی از روزهای ابتدایی جنگ تا روز شهادت، در اکثر عملیات ها حضور داشت و حتی یک مرتبه هم مجروح نشد.

این همرزم شهید تصریح کرد: از حاج آقا مطلبی، سپاه تهران، شهردار منطقه ۱۷، بسیج و همه عزیزانی که برای برگزاری این یادواره زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: خداوند فرزند دختری به شهید صفرخانی داده بود که اسم او را زینب گذاشت و گفت دوست دارم زینب وار زندگی کند و راه حضرت زینب(س) را ادامه دهد.

عبدالرضا در ادامه گفت: شهید صفرخانی قبل از شروع عملیات که در آن شهید شد به من گفت اگر به محضر امام (ره) رفتید به ایشان بفرمایید یک کسی به نام شهید صفرخانی دین خود به انقلاب ادا کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.