کد خبر : 12335
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت

کتاب رضای انقلاب با اجرای مراسم رونمایی در حوزه هنری به بازار نشر راه یافت پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر دارالشهدای تهران به نقل از  گزارش خبرنگار خبرگزاری  صدا وسیما ، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است.. او روحانی اهل اصفهان است

کتاب رضای انقلاب با اجرای مراسم رونمایی در حوزه هنری به بازار نشر راه یافت

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر دارالشهدای تهران به نقل از  گزارش خبرنگار خبرگزاری  صدا وسیما ، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.