کد خبر : 816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر با عنوان “شهابی در شب”

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر با عنوان “شهابی در شب”

بزرگترین مظهر دخالت مردم در امور حکومت، غدیر است. خودِ غدیر این را به ما آموخت و لذاست که عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است، عید آحاد ملت و امّت اسلامی است. این عید، مخصوص شیعه هم نیست. جا دارد و حق آن است که همه امّت اسلامی، این روز را برای خودشان عیدبدانند. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام ۱۳۷۵/۰۲/۱۸

بزرگترین مظهر دخالت مردم در امور حکومت، غدیر است. خودِ غدیر این را به ما آموخت و لذاست که عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است، عید آحاد ملت و امّت اسلامی است. این عید، مخصوص شیعه هم نیست. جا دارد و حق آن است که همه امّت اسلامی، این روز را برای خودشان عیدبدانند.

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام ۱۳۷۵/۰۲/۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع ابوذر دارالشهدای تهران، مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر با محوریت کتاب شهابی در شب برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از طریق مراجعه به کتابخانه مسجد جامع ابوذر و یا از طریق درج پیام علاقه مندی به شرکت در مسابقه کتابخوانی بهمراه ارسال شماره همراه خود در بخش ارسال نظر (زیر همین خبر) نسبت به دریافت فایل کتاب و پرسشنامه و پاسخنامه اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.